niedziela, 8 lipca 2012

Podaj Dalej, WIP'y i rzeczy ukonczone

 Nawiązując do tytułu tego postu - tych ostatnich [rzeczy ukończonych] będzie mało. A w zasadzie cała jedna. Zrobiona z resztek bawełnianej włóczki Bahar BD (Alize) w autobusie powrotnym do Warszawy.


 Czego się nie robi gdy za oknem taki skwar?

 Teraz WIP'y w liczbie dwóch w tym jeden, którego skończyć nie mogę póki włóczka mi nie przyjdzie. Ale liczę, że dojdzie jeszcze w tym tygodniu. Miała to być tuniczka, ale wyjdzie mi raczej sweterek/sukieneczka :) Dół na razie wygląda tak:


 To także bawełna Bahar BD.
 A drugi WIP to haft krzyżykowy:


 Jakie jest ostateczne przeznaczenie tych kwiatków jeszcze pokażę. Wzory pochodzą z książki "Haft krzyżykowy dla początkujących".

 Przechodzę do rzeczy, która skłoniła mnie do napisania tego posta, czyli zabawy PODAJ DALEJ. Zapisałam się u Tuome więc zapraszam także do siebie.
 Trzy pierwsze osoby, które wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie pod tym postem w ciągu 365 dni otrzymają ode mnie własnoręcznie zrobiony upominek, powinny jednak ogłosić  na swoim blogu taką samą zabawę. W zabawie można wziąć udział trzy razy
 Już zaczęłam zastanawiać się co by tutaj zrobić i pomysł na tą chwilę jest taki by były to rzeczy wykonane w trzech różnych technikach - wydziergana na drutach, uszyta na maszynie oraz wyhaftowana. Reszta będzie niespodzianką :)





3 komentarze:

  1. Kurczę, zdecydowanie muszę zrobić sobie taką górę od bikini :) czekam z niecierpliwością na postępy nad WIPami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i zgłoszę się jeszcze do zabawy, a co :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu. Dzięki nim wciąż mam energię by kontynuować pisanie bloga.

Przepis na porażkę

Po kolejnej długiej nieobecności wracam z formą nietypową, choć uprawianą na tym blogu w dawnych czasach. Odesłałam krytyka, który kazał mi ...