piątek, 9 listopada 2012

Forest Leaves cowl

Czyli kolejne wydanie tego samego, liściastego wzoru, którym się dzielę, chociaż nikt mnie o to nie prosił.


Objaśnienia poszczególnych symboli można znaleźć tutaj
Od siebie dodam, że 
http://szawl.eu/chart/ Knitting chart generator
- dwa oczka razem od spodu jak w tym filmiku

http://szawl.eu/chart/ Knitting chart generator
- dwa oczka razem na prawo

Włóczka to Malabrigo Rios Solis. Tak, wiem, miałam z niej wydziergać czapkę, ale plany się zmieniły i powstał komin. Ostatni rząd liści przerobiłam wykorzystując coś w rodzaju rzędów skróconych by pojedynczy motyw liścia został skończony. Oczywiście wymagało to dużo pracy, szczególnie przy wykończeniu (chowanie nitek każdego liścia z osobna). Ale z efektu końcowego jestem zadowolona. Ma w sobie pewną fantazję, by nie powiedzieć, że ulegam wpływom druidyzmu w dzierganiu, chociaż kto wie? :) 
Komin powstały z Malabrigo Worsted Verdes tym samym postanowiłam spruć i zrobić z niego czapkę. O taką.


Jeśli zaś chodzi o włóczkę - bo już zapomniałam, że dawniej pisałam na tym blogu swoje opinie na temat włóczek - Malabrigo Rios jest mega mięciutka, przyjemnie się z niej dzierga, dobrze reaguje na blokowanie i generalnie, jak na Malabrigo przystało, jest to kolorystyczne cudo. Nie mam wątpliwości, że grzanie też będzie ok. 

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu. Dzięki nim wciąż mam energię by kontynuować pisanie bloga.

Przepis na porażkę

Po kolejnej długiej nieobecności wracam z formą nietypową, choć uprawianą na tym blogu w dawnych czasach. Odesłałam krytyka, który kazał mi ...