poniedziałek, 21 października 2013

Echo Flower Shawl no.2

Kolejny ukończony projekt, kolejna chusta wg wzoru Echo Flower.


Technicznie:
  • Echo Flower Shawl by Jenny Johnson Johnen - wzór dostępny do pobrania za darmo na ravelry
  • włóczka Drops Lace w kolorze turkusowym (6410) zużycie około 80 gram
  • druty 3,5 mm 
  • modyfikacje - zamiast nupków koraliki 
Niemal od razu na druty wskoczył kolejny projekt. Zakończenie planowane na jutro, później tylko blokowanie, focenie i do przekazania "w świat".

Korzystając zaś z urlopu odwiedziliśmy z mężem siostrę i najmłodszego członka rodziny, więc nie omieszkam pochwalić się zdjęciem...


Igora w wydzierganym przeze mnie sweterku 
Trochę się złościł, bo jak na trzytygodniowego bobasa przystało głównie śpi i je a mama właśnie zniknęła w kuchni by przygotować mleko :)

6 komentarzy:

  1. Piękna chusta, wygląda niesamowicie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Echo Flower pozostaje ciagle w sferze marzeń. Ale jak się napatrzę na twój piękny egzemplarz to może w końcu zabiorę sie do dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór Echo i do tego Lace Dropsa to gwarantuje świetny efekt projektu i taki widzę na zdjęciach. Fajny bobasek i ma ładny sweterek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Takie słoneczne :) Ostatnio pełno dzieci się porodziło. U mnie w rodzinie też mam dwóch małych urwisów tylko sweterki dziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maluszek wygląda w tym zielonym kubraczku jak mały skrzacik :) A chusta jest przepiękna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna chusta ^^
    a młody przystojniak w sweterku wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu. Dzięki nim wciąż mam energię by kontynuować pisanie bloga.

Przepis na porażkę

Po kolejnej długiej nieobecności wracam z formą nietypową, choć uprawianą na tym blogu w dawnych czasach. Odesłałam krytyka, który kazał mi ...