czwartek, 22 maja 2014

Vitamin D

Tak długo podziwiałam, wzdychałam i marzyłam o nim, że w końcu jest. Mój własny Vitamin D.

Sweterek projektu Heidi Kirrmaier, której chyba nie muszę przedstawiać. Dziergany był z włóczki Drops Babyalpaca Silk i z 8 motków zużyłam nieco mniej niż 6, czyli około 270-280 gram. Rękaw 3/4 gdyż z założenia jest to sweterek letni. Zbierałam się do jego wydziergania strasznie długo, gdy zobaczyłam wszystkie tabelki na wydrukowanym wzorze trochę się przeraziłam - cóż za wyższa matematyka się tam kryła? Jakże się jednak pomyliłam - wzór jest raczej prosty - owszem jest tu trochę matematyki i całe mnóstwo rzędów skróconych, ale warto było, bo sweterek jest bardzo kobiecy, zwiewny,  a przy tym oryginalny.





 Kolejny sweterek już wkrótce wskakuje na druty :)

10 komentarzy:

  1. Wyszedł super!
    Szczerze mówiąc nie specjalnie witamina do mnie przemawiała na ravie, ale jak ujrzałam na żywo na spotkaniu Twoją wersję i teraz ukończoną na zdjęciach, tak aż z biegu wlazłam w sieci szukać włóczek na ten dokładie projekt. :)
    Dumam czy zaszaleć i robić z malabrigo lace... ponoć od samego patrzenia się filcuje XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten wpis Pauliny pomoże Ci w wyborze włóczki. A wzór polecam, bardzo się lubimy już z witaminką :) http://cuat5.blogspot.com/2014/01/dziewczyny-lubia-braz.html

      Usuń
  2. Bardzo fajny! Też bardzo lubię krótsze rękawy w lżejszych swetrach. Szybciej się je dzierga ;-)
    Co ciekawe ostatni kardigan zaczęłam najpierw z baby alpaca silk w czerwieni właśnie i po połowie karczku zrezygnowalam...Nie mam nastroju na czerwień, Ty wygladasz w niej cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek. Ślicznie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek super. Świetnie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny model, świetny wzorek i doskonały kolor! czegoż chcieć więcej :) no i wyglądasz w nim pięknie. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaminka długo już jest na mojej liście robótkowej, ale ciągle coś ją wyprzedza...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo twarzowy i lekki sweterek, idealny do zwiewnych sukienek :). Slicznie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek, bardzo Ci w nim ładnie. Vitamin D jest również na mojej liście do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu. Dzięki nim wciąż mam energię by kontynuować pisanie bloga.

Przepis na porażkę

Po kolejnej długiej nieobecności wracam z formą nietypową, choć uprawianą na tym blogu w dawnych czasach. Odesłałam krytyka, który kazał mi ...