poniedziałek, 10 lutego 2014

Wydziergane

Jak zwykle zacznę od końca, czyli najnowszy udzierg - czapka z Malabrigo Rios w kolorze Arco Iris z wykorzystaniem wzoru z czapki Dripping on the Side 


Kolejną rzeczą jest sweterek dla Igorka, który wczoraj miał chrzest. Sweterek dziergałam ze wzoru Buttercup z włóczki Drops Baby Merino - włóczka cud, mięciutka, przyjemna, aż chce się dotykać :) Mimo 4 miesięcy siostrzeńca dziergałam rozmiar 6-9 miesięcy i wyszedł nieco za duży (rękawy są podwinięte) ale za to jakiś czas posłuży :) Zużyłam trzy motki plus trochę czwartego. Źle rozstawiłam dziurki na guziki, co zostało mi już wytknięte, ale człowiek na błędach się uczy a wzór wcale nie należał do prostych i wątpię bym kiedyś chciała jeszcze do niego wrócić mimo całego uroku :)


I jeszcze do kąpletu

Buciki Saartje z tej samej włóczki, ale dla odmiany w błękicie.

8 komentarzy:

  1. Piękny komplecik! Siostrzeniec niczym królewicz, czapka też wyczesana :) Zawsze zastanawiałam się czy wydzierganie takich malutkich bucików, nie jest pracochłonne. Wolisz udziergać dziesięć par takich buciczków, czy jedną chustę? Pytam , bo nigdy ich nie robiłam? Może nie taki diabeł straszny , jak go malują? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie samej dzierganie takich bucików to jednak przerywnik między większymi projektami, nie są czasochłonne, ale jest przy nich trochę zabawy bo trzeba pozszywać, dobrać guziki i je przyszyć i pewnie szybko bym się znudziła. Jednak nie ma to jak większy projekt :) Ale wiadomo - co kto lubi :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna czapka. Sweterek i buciki to prawdziwe dzieło sztuki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ten kubraczek :) ale rozumiem, że już do niego nie wrócisz też mam takie projekty na swoim koncie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna czapka dla młodej ;)
    pozdrawiam włóczki warmii

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny komplet :) i świetna czapka - ach, te kolory... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Widzę jakieś śliczne butki :):):) Ja właśnie je zrobiłam. Może się podlinkujesz pod moim postem, żeby inni mogli popodziwiać? tutaj: http://szydeleczko.blogspot.com/2014/03/butki-dobrze-wam-znane.html
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu. Dzięki nim wciąż mam energię by kontynuować pisanie bloga.

Przepis na porażkę

Po kolejnej długiej nieobecności wracam z formą nietypową, choć uprawianą na tym blogu w dawnych czasach. Odesłałam krytyka, który kazał mi ...