czwartek, 21 sierpnia 2014

Szal Semele

Zdarza mi się czasami przeglądając raverly zupełnie zignorować jakiś wzór na podstawie zdjęć ze strony głównej wzoru, później odkrywam wykonanie tego wzoru, które zachwyca mnie w takim stopniu, że od razu dostaje ode mnie "serduszko" i trafia na listę "do-wydziergania". Tak było z szalem Semele. Droga od miłości do zakupu wzoru była długa, jeszcze dłużej trwało wrzucenie projektu na druty, ale sen o liściastym szalu zaczął się ziszczać 8 lipca. Oto i on.




 Podsumowując:
  • wzór: Semele (Asa Trikosa)  do kupienia na ravelry 
  • włóczka: Jilly (Dream in Color) w kolorze Tart zużyłam około 150-160 gram, ale szal jest ogromny, raczej do "zamotania" niż okrycia ramion :-) 
  • dziergałam na drutach 3,5 mm ale spokojnie mogłam użyć większego rozmiaru 

Dodam jeszcze, że z włóczki jestem bardzo zadowolona, obawiałam się, bo sprawiała wrażenie bardzo delikatnej i łatwej do sfilcowania, ale póki co nie mam jej nic do zarzucenia pod tym względem. Przetrwała podróż w torbie i zachowała pożądany wygląd, wisiała na wieszaku i przez chwilę było widać odgnięcenia ale po ułożeniu na płasko zniknęły. I przede wszystkim - po praniu w Eucalanie zrobiła się fajnie lejąca, to efekt który szczególnie lubię w chustach/szalach. Z chęcią jeszcze sięgnę po tą włóczkę :)
Zdjęcia robione w pięknych okolicznościach podlaskiej przyrody przy rzecze Liwiec, za pomoc dziękuję mojej mega utalentowanej siostrze a za wsparcie moralne naszemu towarzyszowi Szymonowi :)



9 komentarzy:

  1. Tak! Zielony to zdecydowanie Twój kolor, chusta na tle tych zielonych łąk wygląda niezwykle "soczyście", zdjęcia fantastycznie oddają piękno Was obu:) Jestem zauroczona:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna ta zieleń. Zakochałam się w niej. Chusta wygląda obłędnie! Śliczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za zieleń! Kiedyś też będę robić na drutach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna ci wyszla ta chusta. Ja tak mam z wiekszoscia wzorow na ravlu - musze wpasc na zachwycajace wykonanie zeby sie do wzoru przekonac...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Kolor i wykonanie zachwycające. Miałam w planach ale coś mnie hamuje w robieniu na drutach. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zazwyczaj ściągam z raverly wzory, których wykonanie zauroczyło mnie na jakimś blogu :). Semele zwróciła moją uwagę dopiero kiedy zobaczyłam ją zrobioną z grubej włóczki w neutralnie szarym kolorze - nagle zaczęłam ją zauważać w różnych wykonaniach i jest to jeden z moich ulubionych wzorów, na czele listy do wykonania :). Twoja wersja bardzo mi się podoba, rozmiar taki "akuratny" i obłędny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna chusta w cudnym kolorku.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna, której nie mam na koncie! Zapisuję, bo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu. Dzięki nim wciąż mam energię by kontynuować pisanie bloga.

Przepis na porażkę

Po kolejnej długiej nieobecności wracam z formą nietypową, choć uprawianą na tym blogu w dawnych czasach. Odesłałam krytyka, który kazał mi ...