niedziela, 16 listopada 2008

Mistic Dream

Spłynął na mnie upragniony spokój, niemal jak błogosławieństwo płynące z nieba ze światłem księżyca malejącego. Nawet chmury, które dziś tak tłocznie snuły się po niebie, nawet one nie są w stanie teraz tego zakłócić.

"Mówili nam w świątyniach, że prawdziwe szczęście można znaleźć jedynie w uwolnieniu się od koła, które jest śmiercią i ponownym narodzeniem, że musimy znienawidzić ziemskie rozkosze i cierpienie i tęsknić jedynie za spokojem wieczności"

Marion Zimmer-Bradley, "Mgły Avalonu"

Cóż ja bym zrobiła, gdyby nie Celtowie? ;)

"Tell me now what you see, tell me what you feel"

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu. Dzięki nim wciąż mam energię by kontynuować pisanie bloga.

Przepis na porażkę

Po kolejnej długiej nieobecności wracam z formą nietypową, choć uprawianą na tym blogu w dawnych czasach. Odesłałam krytyka, który kazał mi ...